2011. március 26., szombat
2011. március 13., vasárnap
A Jeti
Úgy alakult, hogy az ÖBB Railjet vonatával utaztunk haza tegnap a Keleti pályaudvarról. Tetszett, kényelmes volt, és ha minálunk alkalmas lenne rá akár csak 1 km vasúti pálya, mehettünk volna 230 km/órával is! Milyen jó is lett volna!
Lehet, hogy egyszer csak az ekkora sebesség kipróbálása miatt elutazom vele, mondjuk a végállomásig!
2011. március 6., vasárnap
2011. január 23., vasárnap
Az üveges munkája
Rendeltem a város egyetlen üvegesétől 4 db akváriumot. Négy egyforma akvárium, semmi extra, nem különleges formájú egyik sem. Még csak nem is nagyok.
El is készültek, nekem mondjuk már akkor sem tetszettek, mert csúnya, igénytelen munkát végzett a "szakember", ráadásul drága is volt!
Elérkezett az idő, hogy teszteljem őket, és az első, sima feltöltésnél mi derült ki? A 4 akváriumból 2 ereszt, lyukas! Felháborító! Ez 50 %! Milyen munka ez?
Most mehetek vissza reklamálni, cipelhetem vissza az akváriumokat és még ő lesz majd megsértődve! Íme egy kép, amin jól látszik, hogy milyen munkát végzett már az üveg méretrevágásánál is, majd a ragasztásnál is!
Okádék!
2011. január 9., vasárnap
Fatüzelésű, keskenynyomközű gőzmozdony
Ezt a régi, de gyönyörűen felújított, működőképes gőzmozdonyt Szilvásváradon kaptam lencsevégre. A 394-057 pályaszámra hallgató, háromtengelyes kis gőzös gyönyörű állapotban van, és bár nem túl erős és a hatótávolsága is kicsi, de vígan húzta a kirándulókkal teli vagonokat.
Persze eredetileg többnyire tehervagonokkal szaladgált, de ez a feladat már a múlté. Hol van még üzemelő, keskenynyomközű gazdasági vasút?
Készítettem egy kisfilmet is a mozdonyról. Íme:
Feliratkozás:
Megjegyzések (Atom)