2018. február 7., szerda

Telemarketing - kösz, nem!

A cikk eredetileg megjelent: 2013. február 5-én

A direkt marketing és a telemarketing módszerektől én már hányok! Nem alaptalanul! A legtöbbször pofátlanok, tolakodók és lekezelők!

Tanulságképpen íme, a mai eset:


A telefonszolgáltatóm megbízásából még januárban felhívott egy nyálas majom, hogy rendeljek kiegészítő szolgáltatást az előfizetésem mellé. Tukmálta rám a hülye szövegét, én udvariasan végighallgattam, majd mondtam neki, hogy köszönöm szépen, de nem fogok ilyen szolgáltatást kérni! Erre elkezdte az ökör előröl a süket dumáját! Még mindig türelmesen, de újra elmondtam neki, hogy köszönöm szépen, de nem kérek semmit! Nem fogjátok elhinni, de ekkor harmadszor is elkezdte mondani... Szerencséjére éppen megérkeztem oda, ahova utaztam, ezért udvariasan elköszöntem és megkértem, hogy ezt most fejezzük be, mert le kell szállnom! Na, ezt végre megértette, de a lelkemre kötötte, hogy gondolkozzak a dolgon!

Mi az anyádon gondolkozzak te ökör, -gondoltam magamban- nem érted meg azt a rendkívül rövid és roppant világos magyar mondatot, hogy: "Köszönöm szépen, nem kérek semmit!"

Úgy tűnik, hogy a marhája nem értette meg!

Egy órája csörög a telefonom, felveszem és újra itt van a telemarketinges fasz!

Kezdetnek rögtön lebaszott, hogy a múltkor nem rendeltem meg tőle azt a nyamvadt szolgáltatást, majd újra elkezdte tukmálni rám a trágyát!

Most már nem hallgattam végig, hanem rögtön közöltem vele, hogy továbbra sem kérek semmilyen újabb szolgáltatást x Ft,-ért!

És ekkor jött a döbbenet! Olyan dolgot vezetett elő, amit eddig egy ilyen telefonos marketingköcsög sem mert még megtenni: agresszív és számon kérő hangon közölte, hogy akkor most azonnal meséljem el neki, hogy "átadtam-e a családomnak is a szolgáltatás ötletét" és mit értett meg belőle a feleségem?

Mi a kurvaanyád van???

Itt eldurrant az agyam! Mit képzelnek ezek? Mondtam neki, hogy én már a múltkor is megértettem, már elsőre is, hogy mit akar, csak nem kell! Ennyire egyszerű ez: nem kell és pont!

De a majom nem adta fel: akkor mondjam el neki, hogy én megértettem-e? Micsoda??? Kérdeztem tőle, hogy szerinte én hülye vagyok? Erre azt válaszolta, hogy ezt azért így nem gondolja, de amíg nem mondom neki vissza a szolgáltatás tartalmát, addig nem tudja, hogy megértettem-e, mivel nemet mondtam az azonnali megrendelésre!

Értitek: aki nemet mond valamilyen pénzlehúzó kísérletre az hülye! Szerintük...

Szerintem meg az a hülye, aki hagyja magát megvezetni ilyen faszkalapoknak telefonon keresztül és azonnal!

Ez volt egyébként az a pont, ahol elszakadt nálam a cérna (pedig köztudottan békeszerető és türelmes ember vagyok!), közöltem vele, hogy nem kívánok többet erről a kérdésről beszélgetni, majd letettem a telefont!

És ez a mai affér volt az utolsó, hogy én ilyenekkel szóba állok, sőt, ha a telefonom nem jelzi ki a hívó számát, fel sem fogom venni! Erre mérget vehet, akciósan is, meg teljes áron is!

Nincsenek megjegyzések: